TEORI AFTENERNE OG KØRETIMERNE BLIVER AFHOLDT SÅ VIDT MULIGT UDENFOR SKOLE OG ARBEJDSTID

Fra den 1/7-2024 er det blevet lovligt at tage kørekort i en bil med automatiske gear og herefter må eleven gerne både kører manuelt/automatisk gear.

Tilmelding Ring til os

Hos os er det sjovt at tage dit kørekort. Det vægtes højt, at du forstår teorien. Har man ikke en forståelse for teorien, bliver man ikke en god bilist!

Ud over den almindelige undervisning, afholder vi også teoriprøver ligesom til den rigtige prøve, og ud fra denne prøve gennemgår vi så en masse emner, og skaber spændende diskussioner. Vi gennemgår på tværs af jeres forskellige niveauer, og de oplevelser i allerede nu har haft i bilen og på den måde lærer I af hinanden,elev til elev 🙂  Husk at vi har det rigtig sjovt og hyggeligt, og det vil du opleve, at det er vores gennemgående tema for hele dit forløb hos os. Det skal være spændende og sjovt at lære at køre bil 🙂

Der vil altid være en kørelærer stede under undervisningen, og hos mig er der plads til alle spørgsmål!

Det er fastsat ved lov, at du som et led i at tage kørekort, skal testes i praksis efter hver teoriundervisning. Derfor er undervisningen tilrettelagt således, at du skiftevis tager teoriundervisning, og derefter kører lektionen.

Ved teori aftener vil der selvfølgelig være sodavand, kaffe og forskellige tilbehør.

Teori & Praktiske prøve

Lovkrav

Inden du kan blive den lykkelige ejer af et kørekort skal du gennemgå både teoretisk og praktisk undervisning.

• 29 teorilektioner i teorilokale
  • 4 kørelektioner på lukket øvelsesplads (kravlegård)
  • 16 lektioner i manøvrer på vej og motorvej
  • 4 lektioner i manøvrer på køreteknisk anlæg (glatbane)

I alt 53 lektioner á 45 min.
Du må starte på undervisningen 3 måneder inden du fylder 17 år

Teori prøve

Teoriprøven har en varighed af ca. 30 min.

Der vil blive fremvist en række billeder, til hvert billede vil der blive oplæst et spørgsmål, og en række svarmuligheder. Og du skal sætte kryds alt efter om svaret er korrekt eller forkert. På Teoriundervisning.dk kan du teste dig selv med en gratis teoriprøve.

Praktiske prøve

Køreprøven har en varighed på ca. 25-45 min.

Køreprøven foregår i den skolevogn, som du gennem forløbet har kørt i.

Inden køreprøven har du gennemgået et undervisningsforløb og har bestået en teoriprøve. Du har desuden været hos din egen læge, hvor du har fået en erklæring på, at du er rask og fysisk i stand til, at føre et køretøj.

Til køreprøven skal du overfor en motorsagkyndig vise, at du kan kontrollere udvalgte dele af køretøjets udstyr, og at du kan føre køretøjet på tilfredsstillende vis.

Book hold

Hvad siger tidligere elever

Det gik super hurtigt og naturligvis nemt!
din køreskole er en kanon underviser der formår, at lære fra sig nemt og hurtigt!
Han kan VARMT anbefales!🔥🔥🔥
Ludvig Laursen / Facebook
Meget god køreskole, efter du har haft om noget i teori, kommer du ud og prøve det i trafikken inden for 2 dage. Han er også fleksibel, blev kun nød til at tage fri til prøverne. Fik kørerkortet under 1 måned 😃
Mikkel Gundersen / Facebook
Fantastisk køreskole!
Jeg kan i høj grad anbefalde Din Køreskole. din køreskole har  virkelig en god kørelærer, som planlægger teori og køretimer efter ens behov 😃
Veveadtha Veeravakaran / Facebook
Jeg har været glad for køreskolen, og jeg kan især anbefale den til andre der har skæve arbejdstider eller af anden grund ikke altid kan køre når det passer kørelæreren. Hér tilpasser kørelæreren sig eleven og holdet, og er ret fleksibel. Jeg bestod teoriprøve og køreprøve første gang, så noget må han jo gøre rigtigt😉
Stella Lund Håkonssen / Facebook
Kan virkelig anbefale din køreskole du for den fedeste oplevelse ved at tage kørekort + du for den bedste Kørelære
I vil ikke fortryde at vælge din køreskole, Da kørelæren altid er i godt humør og det smitter altid af når man enden har været til teori eller været ud at køre man går aldrig der fra uden et smil på læben
Hvis man har nogen diagnoser fx. ADHD eller er ordblind og har svært ved at forstå det der står eller ikke forstår det han siger så forklar han det så man forstår det.
Tusind tak for den fantastiske opleves jeg havde med at tage kørekort og kommer til at savne de teori timer og køre timer vi havde.
Josefine Finnerup Viuf Jensen / Facebook
Meget sjov, men super seriøs når det gælder.
Super god lærer og perfekt tilpas bil at køre i.
Din køreskole skal i vælge, hvis i vil lære noget 🚙
Det bedste er at man selv bestemmer, hvornår man vil have teori samt køretimer.
Nicolaj Knudsen / Facebook

Har du brug for hjælp?